4.14.2011

Tahniah Kepada Pengajar PPP

Rasanya belum terlambat untuk mengucapkan tahniah kepada Pengajar PPP yang telah dinaikkan pangkat baru-baru ini. Beberapa orang pengajar telah dinaikkan pangkat U44,U48 dan U52 iaitu:

1. Tn Hj Moideen Hasan - U52
(KPSUK di Bahagian Pengurusan Latihan)

2.Tn Hj Zulkifli b Tahir - U52
( Pengarah, Kolej Sains Kesihatan Bersekutu, Johor Baharu).

3. En Elengovan - U48
3. Tn Hj Zafri - U48
4. En Yong Kok Keng - U48
5. En Amir Nurdin Harun - U48


Selain itu beberapa orang pengajar juga telah dinaikkan pangkat ke U44. Moga-moga kenaikkan pangkat ini dapat melonjakkan lagi nama Pengajar PPP khususnya dan Profesion PPP secara amnya. Selain itu sesuatu yang amat dibanggakan ialah, 2 post kenaikan pangkat tertinggi (U52) di kalangan semua pengajar KKM telah diisi kesemuannya oleh Pengajar PPP seperti di atas.

abu aiman

6 comments:

  1. Tahniah kepada cikgu-cikgu ku..
    semoga kejayaan sentiasa bersamamu...
    jasamu tetap ku kenang...

    ReplyDelete
  2. tahniah ....teruskan usaha untuk melonjakkan nama pengajar PPP.Untuk profsyen PPP banyak lagi yg kurang dan perlu perhatian.contohnya lambakan PPP yang dah memegang Degree, nasib mereka nampaknya tidak terbela.Mereka ini adalah modal insan dan aset yg berharga demi buat profesyen ini untuk melonjakkan lagi nama PPP seperti yg di harapakan. pihak lembaga,persatuan mahupun kesatuan kita nampak masih berdiam dengan perkara ini. Bagi saya pihak institusi pengajar PPP juga boleh main peranan dan terlibat sama selesaikan kemelutan ini. Lebih-lebih lagi 2 org pengajar dari kalangan PPP dah dapat gred yg cukup tinggi.cakap dan pandnag mereka mungkin didengar oleg pihak yg berwajib.....

    ReplyDelete
  3. salam ....saya salah seorang PPP yang telah bergraduat dalam ijazah sarjana sains kejururawatan dari Universiti Malaya pada tahun 2010 tetapi sampai sekarang beum dilantik sebagai Pengajar dan permohonan telah pun dibuat sebanyak dua kali....apalah nasib saya ni tidak ada sapapun yang ambil tahu....

    ReplyDelete
  4. Tuan boleh cuba hubungi En Mohamad Yusof(Bekas Pengarah KPP Seremban). Beliau skg KPSU Unit Pembangunan Pengajar Bah pengurusan Latihan KKM.

    Mngkin beliau lebih mengetahui status terkini pengajar PPP atau apa2 persoalan berkaitan dgn pengajar. Tuan bleh dptkan no talian beliau melalui laman web BPL: TK.

    ReplyDelete
  5. Salam,

    Boleh dapatkan contact no utk Tn Hj Moideen Hasan? Terima kasih.

    ReplyDelete